I thought he was my knight in shining armor. Turns out he was just a retard in aluminium foil.

duminică, 8 septembrie 2013

Calmante 2

Mulţumesc şi acum prietenilor G&C pentru Guano Apes. Din cand în când simt nevoia de voci feminine altfel, ca să zic cum e la modă (încă), derridaresc. Şi o iau cătinel, de la Dida (asta de mai jos)
- mai ales prezentatorul îmi stârneşte nostalgii de copilărie, când tata şi unchiu' făceau cu rândul pe balcon la ţinut antena "spre bulgari", bulgari puricoşi:



trec repede prin Fabian, Piaf, Joplin si restul, prin jazzwomen-e, şi scap în bălării (Arch Enemy, Holy Moses, Cadaveria, Otep), iar după ce îmi refac părerea (în general, proastă) despre gradul meu de feminitate numai holbându-mă la ele, mă odihnesc, pur şi simplu, cu Iyeoka
- am două piese preferate (ei, că n-ascult mai mult de o juma de oră la rând şi dup-aia, până mă apucă iarăşi, uit şi cum o chema şi ce-mi plăcuse mie mai mult - metehne de tinereţe, deh), dar o să lipesc numa' una aici, ca Simply Falling prea seamănă cu Amy W. Iar pe-asta de-o lipesc, o ascult când sunt pleoştită şi mă minunez câtă energie şi veselie îmi dă!



De fapt, nu voiam să povestesc decât că mă îmbolnăveşte restaurantul din faţa blocului - şi toţi guriştii lui cu repretoriu limitat până la isterizarea ascultătorilor colaterali (adică eu, fiindcă vecinii dorm şi dimineaţa sunt zâmbitori, deci it must be me.). E mai rău vara, au băutorii de bere mai mulţi bani (seară de seară... nu m-a crezut A. când i-am zis că restaurantele sunt afaceri valabile! nu e ca şi când ţi-ai înfige o sondă în nisip, după invazia victorioasă, dar aduce venit temeinic şi constant - lucru mare în destabilizarea generală). Din cauza învăţătoarei reformate, cu voce de... cuscră, de cucoană de rasă caucaziană, roşcată, cu guşă şi mult aur pe degetele-i ca nişte cârnăciori albi (habar n-am cum arată, că am acustică, din cauză de staţie, nu şi vedere la scenă), mă întreb uneori dacă mi-ar fi mai bine cu dietă zilnică de Slot:
- ţipă ceva despre "raznâi" şi cu asta sunt perfect de acord). Pentru toată lumea, în ansamblu. Dve razanâi, pe cuvânt! (fireşte că nu ştiu bob de rusă!)





O altă metodă de a mă calma e să văd fun-chestii scurte (South Park, Pixar, Annoying Orange, Happy Tree Friends, Aniboom) şi tâmpe:




Mai am trei materiale de săvârşit până într-o lună jumate, cu nişte linii moarte scurte şi înghesuite, zici că-s trei puncte. Trei puncte pe verticală, ca să lase o singură umbră. Şi, dacă nu mor, nici măcar figurat, mai vorbim/vorbesc (că am adunat, nu glumă, sacu' plin).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu